?

Log in

Why do you cry when you know how the story ends? [entries|archive|friends|userinfo]
xwetxcigarettex

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

OMG UPDATE [Apr. 6th, 2005|04:40 pm]
xwetxcigarettex
[Current Mood |hyperhyper]

hullo everyone. Ive finally updating. WOW! im really bored and i just decided to write something. School was fun today. Worked on the rocket in astronomy. Me, Kris , and Andy are making this 6 foot rocket while everyone else has to work. :) shweet. Anyway ima go do other stuff now. update in a month. Kiddin.
Link4 comments|Leave a comment

Heh Heh [Mar. 1st, 2005|10:52 pm]
xwetxcigarettex
[Current Mood |optimisticoptimistic]
[Current Music |Streetlight Manifesto- Point/Counterpoint]

FINALLY AN OK DAY! Didnt goto school today. I was gunna go in late cuz of the 10th grade writing test but i said fuck it and didnt go. I went over to Hayleys for a bit and watched Ellen bleach then dye her hair. One side is pink the other is blue now! AWESOME! Then i went home and got ready to goto drug class. On the way there me and my dad stoped for nostalgic dinner at Rusty's. I used to eat there all the time when i was younger and we lived on da south side. People over there are rich fuckers lol. Drug class was actually really funny. The students went into a seperate room from the parental units. In said room we sat in a circle and we had to tell te group what we did and the concequences of this act. Some of the stories were fuckin hilarious. HAHA then we had to state every drug we have ever tried. I HAD THE LONGEST LIST! lmao. not good but still funny. Most peeps we like Marijauna, Nicotine, and Alcohol. Mine was Marijuana, Nicotine, Alcohol, Hydrocodone, and DXM (in cough pills like triple C's) Ive only tried the last to once and my drug days are over. Ive done some stupid shit.... Anyways, i came home and found my mom was in a better mood. I GET TO GOTO STATES!!!!! and shes even gunna let Nikki come over to help me with my peice! yay :-D Well finally a non depressed entry. later
Link2 comments|Leave a comment

I am the supreme asshole [Feb. 28th, 2005|11:12 pm]
xwetxcigarettex
[Current Mood |guiltyguilty]
[Current Music |my computer hums!]

Why do I have to be such a douche to the people that love me? I feel like such shit. I was really selfish and kept Nikki from doing what she needed to do tonight. I dont feel like going into it but I feel really bad for it. Sorry hun... On a side note, my mom is still being a bitch. She's doing everything she can to keep me from going to the debate state tourny this weekend. It looks like im gunna have to pay Jinkerbell 20 bucks for the drop fee. I really wanted to go. :( Oh, and I start PoP (don't do drugs class) for my drug related school suspension tomorrow. Too bad i havnt smoked since October. Oh well. Ill make a happy entry one of these days I guess.
Link1 comment|Leave a comment

My mommy loves me so! [Feb. 28th, 2005|12:16 pm]
xwetxcigarettex
[Current Mood |blahblah]
[Current Music |Blood Sweat and Tears- Spinning Wheel]

Ha! Yesterday sure was interesting. I went to saturday school only to find out you can't do recover at saturday school anymore! So. I called up my mom to come get me and of course she doesnt beleive me. As soon as I get in the car the bitch comenced. According to her I'm a complete failure. Well, it got really bad and I ended up getting out of the car while hearing "if you leave dont come back". I got out at Albemarle and Lawyers and had myself a nice long walk over to Nikki's place. I hung out over there all day and we watched T.V and movies and layed around and such. I had fun playing with her puppy and her little brother and sister. Tristan kicks ass :-D. I was planing on stying the night but my dad called after we fell asleep watching Interveiw With the Vampire. He came and got me at about 11:30. He was cool about it tho. We talked and smoked on the ride home. When I got home I Played Resident Evil 4 (AWESOMENESS!) for a bit then watched Fear and Loathing in Las Vegas with Jules before crashing. Today was uneventful. I just played Resident Evil, watched some T.V, and talked to Nikki for a bit. meh... Going to Nikki's place really saved my weekend. Thanks Nikki :-D.
Link1 comment|Leave a comment

fuck it [Feb. 24th, 2005|12:00 am]
xwetxcigarettex
[Current Mood |sadsad]
[Current Music |Catch 22- As the Footsteps Die Out Forever]

UGH! yeah yeah I'm finaly writing somthing. I've been in such a bad fuckin mood lately... Guess what? My dad is going to Iraq. FUCKING IRAQ. FOR A YEAR! Not fuckin cool man. My mom is gunna make m life hell. And of course I've been getting "Your gunna have to step up to the plate and take resposibility" from every damn direction. I dont care how lame it is but i dont wanna lose my dad for a year... GRRRR! Meh oh well.... I think i might get suspended tomorrow. I got removed from German for not sitting forward in my desk. I was facing forward but oh well. I spent half a period with Sanders and a bunch of annoying "hard" freshmen. Fucking idiots. grrr Lotsa other shit happened tonight but i dont fell like going into it. Meh whatever im gunna go play graal then probaly crash. I want to be under the influence of somthing right now.... of well fuckit. Later
Link1 comment|Leave a comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]